توسل به آستان مقدّس حضرت امام زمان (عج)

اَیــا صــاحـب زمــان یـا حُجّةالله
رکـابه قـوی قـدم چـک ذوالفقـاری
دوتـوبـدور ظلمـت غـم مـاسـوانی
زمـان غیبتون چـوخ طـول چکـدی
حسینون قـویمـا قالسون قانی یرده
گـتـوردی کـوفـیـان کـرب و بـلایـه
یــوزیـنــه بــاغــلادی راه فــراتی
فرآت آخدی چوله ویردی سوسوز جان
مگـــر مهــریّــۀ زهــرا دگـلــدی
امـامـون اللــری اوسـتنـده اصغـر
سـولی پیکـانیله گویا سـو ویــردی
دگوب اوچ شعبه اوخ بچدی بـوغازین
او قانی اَخذ ایدوب سپـدی سَمـایه
ایـدوب اکبـر غمـی لیلانی مجنـون
دوتوبلار قاسمه بر طـوی او چـولده
گوروبدور کیم جهاندا بـر بیله طـوی
ابوالفضلون دوشوب قوللاری اولدی
اواللــر دوشمسـیــدی ایـلـمـزدی
اولوبـدور جدّیـون بـو مـاجـراسی
او سـاعت کـه خیـامـه ذوالجناحی
او صحـرای بـلاده ویـردی جـدّون
ویـروبدور شمره بـاش اَل سـاربانه
                 اورکـلــر اولـدی قـان یا حُجّةالله
ظـهــور ایــت الأمان یا حُجّةالله
جمالـون ویــر نشـان یا حُجّةالله
بـو طولـه یـوخ تـوان یا حُجّةالله
اوقـانـی یـــوخ آلان یـا حُجّةالله
حسـینـی میهـمــان یـا حُجّةالله
او چـولـده کـوفیـان یـا حُجّةالله
نچـه پیــر و جــوان یـا حُجّةالله
هـمــان آب روان یــا حُجّــةالله
ویـروردی تشنه جان یا حُجّـةالله
او طفلـه شـامیـان یــا حُجّـةالله
روانــه اولـدی قـان یــا حُجّةالله
او شــاه بیـکســان بــا حُجّةالله
قـویـوب بـی خانمـان یا حُجّةالله
عــروس ایـلـر فـغـان یا حُجّةالله
بیـلـه دامــاد اولان یــا حُجّةالله
حسیـن قــدّی کمـان یا حُجّةالله
جـســارت ســاربــان یا حُجّةالله
سنــه خیـلـی گــران یـا حُجّةالله
گـلـوب شیهـه کنــان یـا حُجّةالله
غــریبـــه امتـحــان یـا حُجّةالله
ایـدوب عشقین عیـان یا حُجّةالله
«شهاب» ایسته فَرَج هر دم بو اسمی
ایـلــه ورد زبـــان یـــا حُـجّــةالله

 

آندیچمرم اوجانه- شهاب

تاریخ ارسال : دوشنبه 24 مهر 1396
آخرین بازدید : پنجشنبه 16 تیر 1401
تعداد بازدید کننده : 2013
دفعات مشاهده : 2036
» ارسال نظرات
متن پیام : *
نام :
تصویر امنیتی :
 
 
 

خبر داغ

عصر شعر عاشورایی / شعر خوانی محمد سعید میرزایی

رسم اهل ادب/ مداحی واجب، مداحی مستحب، مداحی حرام

حاج اصغرسعیدمنش / این دل تنگم عقده ها دارد...

قال رسول الله صل الله علیه واله و سلّم

همـانا در نهــان مـردم بـا ایمـان، معـرفت و شنـاختی نسبت بـه امــام حسیـن علیه السلام نهفته است.

(البحار: جلد 43، صفحه 271)
مسئله روز

مسئله : اگر برای مسح، رطوبتی در کف دست نمانده باشد نمی‌تواند دست را با آب خارج، تر کند، بلکه (آقای سیستانی:... باید از ریش خود رطوبت بگیرد و با آن مسح نماید و گرفتن رطوبت از غیر ریش و مسح نمودن با آن محل اشکال است.) باید از اعضای دیگر وضو رطوبت بگیرد و با آن مسح نماید.

(آقای بهجت:... بنابر احتیاط باید اول از تری موی ریش و ابرو کمک بگیرد و اگر در آنها تری نبود از دست‌ها رطوبت می‌گیرد.)

آیت‌الله مکارم: اگر رطوبت کف دست خشک شود می‌تواند از اعضای دیگر وضو رطوبت بگیرد با آن مسح کند، ولی از آب خارج جایز نیست و اگر فقط به اندازۀ مسح سر رطوبت دارد سر را با همان رطوبت مسح کند برای مسح پاها از اعضای دیگر، رطوبت بگیرد.

 (توضیح‌المسائل‌مراجع،مسأله 257)

اینستاگرام

پنل کاربری

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب متعلق به موسسه هنر و ادبیات هلال می باشد
طراحی و برنامه نویسی گروه فاواتک